ZamZam Skrevet 8. oktober 2007 #1 Skrevet 8. oktober 2007 Hva skal dere i dag? Håper å plukke ut noen gode tips siden jeg foreløpig ikke har noen planer... Ha en flott dag alle sammen!!
NessaS Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 God morgen. Samboern har ferie denne uka, så vi skal vel passe på å få ryddet unna litt rot i diverse boder og skap. Ellers blir det vel det vanlige. Skal på jobb halv fire i ettermiddag. Ha en flott dag, du også.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. oktober 2007 #3 Skrevet 8. oktober 2007 jeg har faktisk fri så skal sende eldste på skolen og legge meg igjen. minste er i bhg.
fox`y Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 god morgen,go morgen:) i dag vet vi faktisk ikke hva vi skal gjøre.skulle egentlig samle høstblad jeg og 2 åringen når vi skulle på trilletur me minstemann,men d tror jeg blir uaktuelt.d er storm og pessregn hær i dag. så blir vell inneaktiviteter og kansje en biltur..gubben er på nattjobb denne uka så blir bare oss 3.... ha en super dag videre da:)
ZamZam Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har fri hver dag siden jeg har hushjelp som også tar seg av barna.. DVs minstemann sover og eldstemann har snekket seg avgårdet med hushjelpen og overtalt henne til å sette på en film for han, mens jeg later som at jeg ikke vet det... Kunne ha reist å badet, men snart er det for varmt og jeg er søren ikke sikkert på om jeg orker å gå helt ut til bilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå