Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det å skrive ønskebrev? Blir det tatt hensyn til? Noen som har erfaring med det fra Ullevål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke med Ullevål, men jeg skrev et i 3.måned, og det syntes jordmoren min var kjempebra og positivt (Bergen) og da jeg var på omvisning på Voss BA faktisk jordmoren der om det. Jeg var litt redd for om hun kom til å synes jeg var vanskelig og spesiell, men hun gikk gjennom alle punktene (en A4-side, hehe...) og "godkjente" alt, så jeg har ihvertfall bare fått gode tilbakemeldinger :-)

Skrevet

jeg har gått til samtaler pga ikke så god fødsel sist, så der er det blitt notert ned hvordan jeg ønsker og ha det, og hva som jeg ikke synes er kjekt. Dette gjør de gjerne, fordi de ønsker jo at du skal sitte igjenn med en god følelse og fin fødselsopplevelse.. så skriv ønskebrevet ditt og få jordmor/lege til og sende det til sykehuset, så har de det sammen med resten av papirene når du kommer inn.

Skrevet

Jeg skrev et slikt brev ved sist fødsel noe jeg opplevde ble tatt positivt imot (Fødte på Ullevål). Har også gjort det denne gangen. Godt for jordmor å vite litt om deg, samt vite dine ønsker. Ikke sikkert du klarer formidle dette når du kommer inn på føden med rier og er stresset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...