Gå til innhold

hva driver hun med midt på natta? aerobic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det full aktivitet her. Masse spark i nedre del av magen. Er jo nesten litt slitsomt, men også artig da. Ikke akkurat low impact dette, mer enn high energy time...ha,ha.

Jeg skulle ha vært i seng forlengs, men har nok greidd å snudd døgnet. Er så stille og rolig på nattan, og mange forum jeg vil innom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja man kan så lure!!! hær er det rolig på dagen men på natten tar det heeelt av. Slitsomt syns jeg =(

Men bare jeg får sovna går det greit... (sover tungt heldigvis) Men sånn som i natt tok det 3 timer! Huff.....

Du er virkelig nattens dronning du - oppe 03!

Prøv å snu døgnet tilbake igjen du - kan bli slitsomt i lengden og ha det sånn vettu....Kroppen vet forskjell på natt og dag og ikke bra å snu det over lang tid...

=)

Skrevet

Her har det også vært noen netter med høypuls m/hopp!! Jeg får ikke sove!! Hun starter på ettermiddagen og holder det gående gjennom store deler av natta...så sover hun endel på formiddagen.

Jeg legger meg kl 10 og står opp 08, så her er det noen andre som har snudd døgnet ja, hun bryr seg lite om det, hehe! De er jo søte da, loppene våre!

Skrevet

jenta mi har roet seg, heldigvis! pleide å våkne av sprellinga hennes før, men det ble roligere rundt uke 33ish!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...