Gå til innhold

"klumper" i utflod? noen som vet hva det kan være? eller har opplevd det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag når jeg skulle på do så jeg til min store forskrekkelse at utfloden min ikke var normal. Den var veldig tjukk liksom og på en måte med hvite klumper i. Det kunne liksom nesten ligne på sur melk som har begynt å klumpe seg... Hva er dette for noe? Jeg er forresten i uke 34. Please svar meg noen?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

¨Høres veldig ut som sopp, er ikke så uvanlig og få det i svangerskap.

Har selv fått mye tykkere utflod, noe som også er normalt får jeg høre, men hadde tatt det opp med legen din,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, håper det ikke er noe verre enn det da.. Er det noen somve hva behandlingen for dette er? Tusen takk for svar fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, høres ut som sopp ja. Er vel snart blitt ekspert hehe, om ikke fra før så etter svangerskapet her ;) Du kan trygt bruke canesten ja. Vagetorie og krem, bare sørg for ikke bruke applikatoren som følger m. Skal jo ikke "putte" så mye oppi der nå vett ;) Legen min sa t meg siste gang jeg var der, at hvis jeg følte d ikke var så voldsomt plagsomt for min egen del så kunne jeg likså godt vente m å ta noen behandling t evt etter fødselen, pga at d av naturlige årsaker er/kan være veldig ubalanse i bakteriefloraen der nede nå, og kan allikevel risikere å få sopp "igjen" en uke etterpå i verste fall. Så etter fødselen vil d balansere seg igjen.. Heldigvis!!! hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jm på svangerskapskurset fortalte at man blir mindre elastisk om man har sopp, derfor viktig å behandle det underveis! Jeg fikk beskjed om å bruke 6 dg kuren, vaginalpilla og jg var da 33 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for svar fra dere, men er det noen som vet om man må til legen for å få resept på behandlingen!? eller om jeg bare kan gå på apoteket å kjøpe det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

canesten får du ihvertfall kjøpt på apoteket uten resept!!

de pillene vett jeg ikke, men er jo bare å høre på apoteket evt ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...