Gå til innhold

Søkefunksjonen her inne... pluss noen andre småting...


Gjest

Anbefalte innlegg

Skulle veldig gjerne ønske vi kunne fått en bedre søkefunksjon.Jeg har flere ganger skrevet inn akkurat den setningen som var overskriften i en tråd og klikket på søk i DIB-forum, og allikevel fått "ingen resultat"

De fleste andre debattforum har søkefunksjoner der det er mange alternativer. Man kan f.eks søke på brukernavn, altså finne innlegg av spesifikke personer. Man også søke på ord i overskrift eller i teksten. Man kan velge hvilket underforum det skal være i (f.eks skravle eller småtroll) og hvor langt tilbake i tid man søker. Noe sånt hadde vært veeeldig greit...

Hvis man i tillegg kunne søkt på ALLE sidene deres (bim, dib og barnetmitt) hadde det vært heeelt fantastisk=)

 

Ellers hadde det vært greit å kunne se at man har pm uten å måtte gå inn på din egen side.

hvis det f.eks kunne komme et konvoluttsymbol ved siden av der det står Din egen side når man får pm, så ville man sett at man hadde pm også når man var inne på noen av debattene. Dette ville fjernet alle innleggene ala "Sauen du har post" , "Nick du har post", "Bruker du har post", som ellers ofte florerer på skravle. I tillegg vet jeg at flere ønsker å motta mail når man har mottatt en pm.

 

Vil også si at dere er kjempeflinke. det er også veldig bra at dere ikke har laget en side der man kan ha lange "underskrifter" og velge å bruke smileys og sånn. Debattene ser mye mer ryddige ut enn andre debattsider der det er tusen bilder av ungene til folk under hvert svar de poster...

 

Eneste jeg savner er en quote-funksjon, altså at man kan legge inn sitat av en annen brukers innlegg, slik at det som den personen man svarer på sitt innlegg kommer inni en firkant i mitt innlegg, og svaret mitt på dette skriver jeg under der igjen hvis dere skjønner... så blir det lettere å se hvem man svarer=)

 

takk for kjempefine sider=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Takk for gode innspill her, skal sende det til Sindre jeg. Det er han som er sjefen for slike utviklinger.

Takk for riktig hyggelig ros å få også!

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...