Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 3 måneder og veier rundt 7 kg

 

noen som har en bilstol å anbefale. Bør være litt romselig....hvis jeg skal kunne ha den en stund

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Britax sin er romslig=) Jeg har maxi cosi og den er ikke så romslig. Har også stor baby, 4mnd og 8.5kg, så er spent på hvor lenge han kan være i den bilstolen.

Skrevet

Min store baby vokste fort ut av bilstolen sin som var en britax opp til 13 kg. Var fornøyd, men ble fort trang over skuldrene! Byttet til en besafe modell da han var ca 5 mnd og det fungerer veldig bra. den stolen er fra 0-18kg. la litt eksra under den slik at den ikke ble så bratt i ryggen!

Skrevet

oi, jeg syntes britax sine så så romslige ut jeg...=) Regner med å måtte bytte bilstol her også når tassen er 6 mnd, og da blir det et slikt besafe izi kid sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...