*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Ikke noe moro=( Snufs... Vært en slitsom helg, kanskje mest psykisk... Kom hjem i dag, og mye her og.... Gravid i uke 31, så tåler jo ikke altfor mye om dagene...... Men har ikke vært så kvalm i dette svangerskapet, så det bekymrer meg litt.... Vanlig?? Lyst å spy (sorry detaljer), men får det ikke til... Så det ligger liksom der og ulmer da....=(
Monajenten Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Huff, høres ikke noe godt ut. Har du litt cola du kan få i deg? Det hjelper alltid for meg når jeg er kvalm. Eller en tørr hvit skive. Vet ikke om det er vanlig, har hørt at kvalme kan være tegn på svangerskapsforgiftning, kanskje du skulle tatt en tlf til føden bare for å høre? Alltid bedre å ringe en gang for mye enn for lite. God bedring og klem til deg.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 uff...vil ikke skremme deg...men jeg har gått gjennom 2 sv skap og hver gang jeg har vært kvalm (etter at 3 mnd hyperemesis har gitt seg ) har det alltid vært noe..men så skal det jo nevnes at jeg har hatt kompl i begge sv skapene...men kansje lurt å ta en tlf å rådføre seg med JM...? Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå