Gå til innhold

Kupping av navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden diskuterte vi navnevalg med noen andre som er like langt gravide som oss. Vi fortalte om både jentenavnet og guttenavnet som vi har tenkt på.

I dag kunngjorde de hva barnet deres skal hete dersom det blir en gutt - og tror dere ikke det var akkurat det navnet som vi hadde sagt! Jeg ble så paff at jeg sa ingenting.

Til mer jeg tenker på det nå etterpå til mer irritert blir jeg - jeg syns det var UTROLIG DÅRLIG GJORT!!! Egentlig helt sånn "fy faen er et mulig?". Jeg er sikkelig arg nå og får ikke sove - irriterer meg mer og mer. En av veninnene mine har et guttenavn hun har sagt helt siden vi var liten, selv om hun ikke er gravid en gang kunne det aldri falle meg inn å "ta" det navnet - syns det er en uskreven regel at slikt ikke er folkeskikk.

KNURR KNURR KNURR - jeg er dritt irritert og må bare få det ut en plass!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævli dårlig gjort! Jeg hadde sagt det til dem, og sagt at dere kommer til å bruke det navnet uansett!

Skrevet

Ja d hørtes merkelig ut. De kan jo ikke ha hatt noen ideer selv. Kansje må de ha et navn de vet andre synes er fint. Men det var utrolig dårlig gjort. Æsj for nån folk, æ gremmes. Spør om dem har feber.

Skrevet

Ja det var døds sleipt!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Men hvordan kjenner dere dette paret? Er dere nærme venner eller ikke?

Skrevet

Da hadde jeg blitt kjempesur!

Jeg har allerede (en lang) liste over navn og rekkefølgen de skal brukes i.

Hadde noen rappet de navnene hadde det nok ikke blitt forbigått i stillhet.

Skrevet

Forstår utrolig godt at du er irritert, hadde nok klikka i vinkler om jeg hadde opplevd det der. Dette er noe man rett og slett bare ikke gjør!

Slikt som det her er grunnen til at jeg er veeeeldig varsom når det gjelder å fortelle navnevalget våres før fødselen. Spesielt til andre gravide, kjent folk eller ei.

Skrevet

hadde brukt navnet likevel jeg..kunne de stått der og sett dumme ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...