Skurvelurven Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Akkurat nå om dagen har jeg to typer kynnere (28 dager til termin). Type 1: kjennes ut som sterke menssmerter i mage og rygg Type 2: kjennes ut som noen stikker en kniv opp underlivet mitt. Type 1 kommer ofte når jeg sitter, type 2 når jeg er ute og går. Men hvordan kjennes egentlig rier ut? Som en av disse i sterkere grad, eller som noe helt annet? Tenkte kanskje dere som har født før kan gi meg en pekepinn:)
Lurvehette Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 De kjennes ut som det du beskriver først... Men tror det kan være ulikt fra person til person... Jeg hadde mest vondt i ryggen da, men jeg skal ikke klage i det hele tatt, generellt sett... Lykke til:)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Hos meg kjennes det ut som menssmerter, bare mye sterkere og i tillegg vondt nederst i ryggen.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg sitter her nå og føler at jeg har et belte på meg som noen drar hardt i og strammer umenneskelig mye innimellom... Den knivstikkingen kjenner jeg når jeg går fort, spesielt. Har også fått dem når jeg har kjørt bil. Det er lite heldig...
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Den følelesen av knivstikking i underlivet må nesten være bekkenplager som dem fleste får i slutten av graviditeten?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Aner ikke. Har ikke noe bekkenplager utenom. Bare plutselig knivstikk så du bare har lyst å krympe deg, og så er det over, liksom. Kjennes ut som at babyen legger seg på en nerve, spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå