Venezia 1 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hei! 4 åringen min har plutselig fått flere hvite flekker i huden. Min første tanke var pigmentflekker, men det er jo så lenge siden han har vært i solen. Ett merke ser ut som 5 - 6 dråper er sølt på ham, tett i tett på et lite område. Et annet er en hvit stripe som er kanskje 5 cm lang og 1/2 - 1 cm bred. Noen andre igjen er bare små, hvite prikker. Noen som har anelse om hva dette kan være?
supergyda Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hvis det kom plutselig nå, så vet jeg ikke. Men jeg ser at min egen har noe av det samme, det har begynt jevne seg ut nå. Vi har funnet ut at det må ha vært litt ujevn smøring med solkrem (fysisk filter) i sommer.
Venezia 1 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2007 Det er bare noen få, men veldig markante flekker i huden. Kan ikke forstå at det på gutten min kan være ujevn smøring av solkrem. Det er liksom litt for stor fargeforskjell fra ellers i huden. Flekkene er hvitere enn huden hans normalt er (er ganske mørk i huden) og de kom nå i september - og sist han hadde sol på ryggen var i juli... Noen andre som har forslag til hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå