mayaya Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 om noen spør meg hvor jeg kommer fra... Kan noen hele teksten til Jeg er en papegøye i amerika??
Turtle Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 PAPEGØYEN FRA AMERIKA Thorbjørn Egner Jeg er en papegøye fra Amerika Der ble jeg født for veldig lenge siden Jeg snakket ikke da Men papegøyemamma sa Han lærer nok å snakke litt med tiden Og det kan jeg Å falleri å fallera Hvis noen spør meg hvor jeg kommer fra Jeg svarer, falleri å fallera Jeg er en papegøye fra Amerika I skogen bodde jeg til jeg var åtte år Da ble jeg fanget av fuglefanger Han lærte meg å snakke slik at alle folk forstår Og lærte meg en masse fine sanger Og det kan jeg Å felleri å fallera Hvis noen spør hvem jeg har lært dem a' Jeg svarer falleri å fallera Av fuglefangermannen i Amerika En dag kom det en skippermann og kjøpte meg Og jeg fikk plass i skippern's store lomme Vi seilte over havet, men til slutt så rømte jeg Og siden kom jeg hit til Kardemomme Og her er jeg Å falleri å fallera Og her i byen liker jeg meg bra Og alle vet å falleri å fallera At jeg er papegøyen fra Amerika bæsjebleieskifte-sangen til knerten lol
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er en papegøye fra Amerika der ble jeg født for veldig lenge siden, jeg snakket ikke da, men papegøyemamma sa: han lærer nok å snakke litt med tiden.... og det kan jeg å falleri og fallera om noen spør meg hvor jeg kmmer fra....jeg er en papegøye fra Amerika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå