Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hei, er far til to barn og det yngste er 8-9 mnd. Kona mi har INGEN sex-lyst i amme-perioden (og vi ammer jo 1 år for det er jo best for ungen). Slik var det etter barn nr. 1 også. Det er jo ingen krise - forholdet vårt skal overleve åkkesom men det er litt trist for meg å savne sex, det er det. Andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #2 Skrevet 8. oktober 2007 Hm, jeg hadde også liten sexlyst i noen måneder etter å ha født. Men vi gjorde det jo likevel. Tok litt ekstra tid å få fart på meg, var tørr og følte meg som et takras, men litt sex syns jeg at jeg måtte unne den stakkars mannen. Sex avler sex, som kjent, og dess mer jeg hadde, dess oftere kom lysten av seg selv. Tror nok det krever en innsats. Jeg følte meg også ganske vid etter fødselen og må nok si jeg kjente mindre av hele sexen, det kan nok også ha spilt en rolle.. Vil gjette at det er mange i din situasjon, men prat i hvert fall om det. Og gjør en sexinnsats, det hjelper ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå