Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 noen som har erfaring med dette etter de nye flyreglene ble til? jeg har hørt med mitt reiseselskap, men de er ikke helt sikre.. men er det slik at vi kun får ha med 100ml pr flaske, og at alle flaskene må få plass i plastikkposen vi skal ha med ombord..? eller er barnemat et unntak, bare vi smaker på det ved sikkerhetskontrollen og viser at det ikker er noe annet...?? veldig usikker og spent på flyturen vår.. det er snakk om en 5 timers tur, og da må vi regne med at det går litt mat... =) håper noen kan svare meg
Lille Sniff Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har fått beskjed om at barnemat og drikke (mme) går utenom den mengden, vi må bare være klare til å smake på det, evt stryke det på huden ved sikkerhetskontrollen. Så det er bare å ta med mme, mat og vanlige flasker ombord på flyet. (Man må jo regne litt ekstra også, hvis det skulle bli forsinkelser med flyet osv. Barna må jo ha mat uansett!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå