Gå til innhold

Amming(utdrivningen-hvis det heter det!?)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har hele tiden vært veldig sterk hos meg, sånn at det nesten har blitt litt 'for mye' på en gang for vesla.

Nå har jeg fullammet i 5mndr, og siste ukene tar det ganske lang tid før den kommer igang, og så varer den ikke så lenge heller.

Hun må liksom 'jobbe' for melka stortsett hele måltidet. Men jeg har mer enn nok melk.

Er dette vanlig etter en viss tid med amming, eller hvorfor blir det sånn nå plutselig?? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det her også, og tuppa mi er bare 3mnd. I forhold til den første mnd, da tenkte jeg bare på amming, og spruten sto.

Skrevet

Okei.. så det er bare at det stabiliserer seg da kanskje.. hmm får håpe det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...