Gå til innhold

Hvor mye tjener en dagmamma??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst å begynne på jobb igjen før lillemann er 1 år. Syns han er alt for liten til å begynne i bhg da.. Så jeg leker litt med tanken på å være dagmamma ett år... Noen som vet hva de tjener? Og noen som evt har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de tjener rundt 30 kr timen.

Mer vet jeg ikke om det desverre..

Skrevet

Da jeg skulle være dagmamma (for tre på 1år) skulle jeg få 6000 pr barn (og betale skatt), det ene barnet var mitt eget. MEN det ble helt SINNSYKT slitsomt med tre som ikke kunne så, så jeg begynte aldri ordentlig... Så begynn med en hvertfall... (også får du jo kontantstøtte for ditt barn). Jeg ville nok krevd at familien betalte kontantstøtten + det det koster å ha barnehageplass. (3300 + 2330) +/-.. Da dekker du mat, men ikke bleier.

(kommer jo helt an på hvor du bor i landet også, hva foreldre er villige til å betale)

Skrevet

som ikke kunne GÅ, skal det stå....

Skrevet

Tror det kommer litt an på hvor du bor ja. Her ligge prisene på rundt 4000kr mnd eller 30kr timen..

Skrevet

Tror det vanlige er å ta mellom 4500 og 5000 kr per barn full tid, 0730-1630 man-fred. Da står foreldrene for bleier, noen også for litt mat (skiver/frukt/middagsglass). Hvis du tenker å ha 1-åringer, ville jeg ikke hatt flere enn 3 tilsammen. Da må du jo også tenke på evt. tvillingvogn og/eller bæremeis for å kunne komme deg ut med dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...