Gå til innhold

Hva tjener en barnehageassistent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg evt. finne det ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i vår bhg tjener de fra 244.000 og opp til 272.000 i året, avhenger av ansiennitet.

Skrevet

er dette en privat eller kommunat bhg Petra x?

Skrevet

Privat, men tror de følger kommunal tariff.

Skrevet

Hmmm jeg hadde 222.000 sist jeg sjekka, og der er en stund siden nå. Og er ikke helt på bunn på ansenniteten heller..

Skrevet

Det hørtes lavt ut. Har du sjekket med lønnskontoret hvordan de beregner ansienniteten og hvilket lønnstrinn du er i? Har du full stilling? Synes du skulle få mer enn 220000.

Skrevet

Kommer helt ann på hvor mye ansinitet du har og alt det der. Hos oss begynner de på litt over 200 000,. de med minst erfaring. Det er hver enkelt barnehage som setter lønnen, så er veldig forskjellig. Min bhg er kommunal

Skrevet

det er litt forskjellig fra kommune til kommune hvilke lønnstrinn de lønner i

Skrevet

Jeg også synes dette er litt lite... Ja har full stilling. Og jeg har jobbet der i 3 år. Hadde jobb erfaring før dette også..

Skrevet

dette er Oslo, mulig de lønner bedre her. Men synes uansett assistentene skulle få et realt løft. Jeg fikk hakeslepp da jeg så at en av de beste assistentene våre tjener 244.000 i året. Hun er verdt så utrolig mye mer enn den, verdens beste assistent.

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne det ut? Altså hva tariffen er?

Skrevet

Hm da tror jeg jaggu meg jeg ikke orker å være sykepleier lenger, men begynner som assistent i barnehage. Her er det nok ledig til meg også. Mye mindre ansvar og finere arbeidstider. 100 % begynnerlønn som sykepleier er 290.000 kr. her.

Skrevet

samboern min jobbe i barnehage, han har 6 års ansinitet å tjener 222.000 i året.. drittlønn!!!!!!!!

han e mdl i LO å har sjekka det opp med dem at det e riktig lønn.. desverre.. Så no bytte han snart jobb...

Skrevet

Sjekket nå - minstelønn for en uten erfaring eller utdannelse innen faget er 209.000,-

Skrevet

stemme nok det.. å den lønna hadde sambo helt til juni i år, da gikk han opp i lønn fordi han da hadde jobba i 6 år.. fikk inga økning før den tid!

Skrevet

fy f for en drittlønn!!!

Skrevet

ja det har du helt rett i.. å lønna variere ikkje med 40 tusen fra kommune til kommune som ei over her påsto..

men der e forskjell på lønn fra kommunale bhg å private bhg.

Skrevet

det varierer mye, min bror jobber som assisten, begynte i desember 2006 og han tjener 225 000 kr i året. Mens min mamma jobber også som assistent i en annen bhg og tjener 270 000 kr, hun har jobbet der 7 år da, men hadde begynnerlønn 245 000 kr.

I min bhg ( jeg jobber også i bhg, men som ped. leder) så har assistentene begynnerlønn på 252 000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...