77modell Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Tulla vår har ikke bæsja på 10 daga. Blir 11 i morra. Var 10 dager mellom sist. Virker som det blir lenger og lenger imellom......... Ho er 4mnd å får bare pupp.
77modell Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 hehe litt skriveleif der ja. Skal vær et har inni der:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Vår jente hadde en periode 14 dg intervall - så lenge barnet KUN får MM skal det være ok! Det regulerer seg selv visstnok.
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 har samme "problemet" her:)¨ lilleknøtta her i huset får kun pupp og en dose grøt på kvelden, å bæsjer toppen en gang i uka. Hun er blid og snill, vokser godt! veide 7120 da hun var 3,5 mnd, 2912 da hun ble født;) Visstnok ikke noe galt i sjelden bæsjing, og jeg misunner ikke akurat vennina mi som har en pjokk som bæsjer opp til 4 ganger om dagen. Vi får bare nyte den luktfrie tilværelsen så lenge den varer:)
♥ McQueen♥ Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Lite bæsjing her i gården også. Lillemann er 4 mnd i morgen og har ikke bæsja siden forrige onsdag... Men ser ikke ut som det bryr han. Får kun mm... Syns det er litt vel lenge jeg da..
77modell Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Ja jeg har snakket med HS å så lenge de får kun mm er det "greit" med 14 dager i mellom. Men det plager henne en del når det går så lenge imellom. Litt utilpass å promper masse, tror hun har mageknip. Men er jo greit å slippe sår stump da:) Har lurt litt på om jeg skal gi sviske eller malt, men har nå ikke begynt noe enda.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Mitt første barn bæsja en gang i uka da han var ca fire mnd. Men da bæsja han skikkelig mye å..gjennom alle klærne.. Fikk bare brystmelk. Helsesøstra sa det var like normalt som at de bæsja hver dag.
77modell Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe ja a det går gjennom klærne er bare forbokstaven! Sist ho bæsja hadde ho akkurat fått på seg ny bleie, å jeg begynte å ha på ny litt for tidli! Det "velta" ut av ho, var helt sykt. Men ho ble så fornøyd når ho var ferdi:) En anna gang vurderte jeg å klippe av alle klærne, ho hadde skit over alt!!!!!!!!!!!!!!! Uff og uff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå