Gå til innhold

Noen som har en krem å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en bebi med tørr hud! Har brukt den stellesalven til sebaMed som kan brukes både til stumpen og kroppen, men tror at lillegull reagerer på den.......

Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

a-krem, fåes kjøpt på apoteket, veldig bra krem med a-vitaminer :) Anbefales av mange :) veldig allergivennlig

Skrevet

Simple bruker vi. A-creme fra apoteket skal være bra den også!

Skrevet

unguentum m. (tror det er sånn det staves..) den ble vi anbefalt fra barselavdelingen.. Har også brukt a-krem. Den er også helt suveren:-)

Skrevet

men simple anbefales ikke til de som har allergi, mi får iallfall mye utslett av den, ikke for å krangle(langt ifra :) ), tenkte bare jeg skulle si ifra :) Du har jo også mange andre produkter som doktor greve, seba-med, baby-line og ett annet produkt som lages av apoteket selv. Er bare å prøve seg frem, men den a-kremen er nok den mest allergivennlige, men også den dyreste

Skrevet

unguentum? aldri hørt om. Hvor kjøper jeg den?

Er den parfymefri?

Kjøpte den A-kremen en gang, men den ble sur........! Helt grusom lukt, aner ikke hva som skjedde egentli.

Skrevet

den skal oppbevares kaldt da, helst i kjøleskap, ellers kan den bli dårlig ja

Skrevet

Hvem sier det? Har du noen link? Jeg bruker den nemlig selv og har atopisk eksem, og merker ingenting jeg...

Skrevet

unguentum M kjøper du på apoteket. Den skal være parfymefri ja.Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den til lille-pjokken min:-)

Skrevet

HÆ? Simple som er 100% farge og parfymefri og helt uten parabener........? Hvor har du hørt det?

Skrevet

Aderma exomega synes jeg er en fantastisk krem!! Kjøpes på apotek.

Skrevet

A- creme har flere parabener og er ikke bra for de med allergi. Babyline er den tryggeste kremen da den ikke inneholder noe allergifremkallende stoffer eller parabener.

Skrevet

I kjøleskap ja.........litt trasig å springe ne på kjøkkenet da. Men hva gjør vi ikke for de små:)

Må vel på apoteket da i morga å kjøpe noe krem:)

Skrevet

A- creme inneholder parabener! Ingen som bryr seg om det her?

Skrevet

Å gjør den? Ja da er vel den ikke så aktuell lenger..........

Tror nok vi skal kjøpe noe uten verken parfyme eller anna rot i, iogmed ho reagerer litt på kremer.

Takk

Skrevet

simple går det i her. både oljer, kremer og såper. helt uten parfyme og farge.

Skrevet

Som en over her skrev er babyline den tryggeste. Kommer best ut i test på grønn hverdag, kan være lurt å gå inn der og kikke litt hvis barnet ditt reagerer på ting.

Skrevet

Har brukt unguemtum nå, å den er kjempe bra!!!!!!!! Den tørre huden er borte. Å jeg har faktisk ikke brukt den hver dag heller!

Skrevet

Er ening i at aderma kremene er helt topp, ble anbefalt de på apoteket.

Skrevet

Lavera neutral ansiktskrem- den syns vi er god. Kjøpes på helsekost.

Skrevet

Jeg fikk anbefalt ACO miniderm 20% med glycerol på apoteket. Inneholder ikke parabener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...