Gå til innhold

EL test som G test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg er en utolmodig sjel.. klarte ikke vente med å teste meg i dag. Jeg har IKM til torsdagen, altså 4 dager til. Jeg tok en EL test i dag og den fikk en sterk og en svak strek. (CB digital) Den sterke streken kommer jo alltid, men jeg testet forrige måned på samme tidspunkt som i dag og da fikk jeg kun opp den ene streken. Har jo lest at en EL test vil slå ut ved graviditet. Noen andre som har fått det samme. En svak EL test (var veldig svar i går, strekere i dag) og vært gravid.? Lurer så fælt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til trulte

Takk for tips...ser her at jeg bare får glemme det jeg har sett dag, roe meg ned noen hakk og vente til trosdag for å ta en G test.. hvis ikke tanta er kommet da..

Skrevet

Hehe, forstår!

Har bare ELtester liggende jeg og, og IKM den 15....

Dagene går saaakte:)

Skrevet

Jeg har begge deler jeg da.. men vil spare de tre G testene jeg har så lenge jeg klarer.... Helt enig med deg i at dagene går sååååå sakte... holder på og gå på veggen her.. lurer, kjenner, føler, lurer igjen... blir helt sprø av dette jeg... har så lyst ti lat det skal ha klaffet. Jeg har litt murringer og stikkninger sånn omtrent i eggstokk nivå jeg da.. så tanta er vel på vei..

Skrevet

Begge ganger jeg har vært gravid så har jeg hatt mensmurringer like før IKM!! Hvis el-testen slår ut positiv så vil også graviditetstesten gjøre det ved en evt graviditet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...