Gå til innhold

Tar du med deg jobben hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes aldri jeg blir helt ferdig med jobben jeg.....får den liksom ikke helt ut av systemet. Har jeg opplevd ubehageligheter så kjenner jeg klumpen i magen i lang tid. Er det bare meg, eller er det flere som har det sånn. Tar gjerne i mot råd også jeg, hvis det finnes noen da......

Er lærer forresten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det før ja.. "Gift med jobben"... Men jeg bytta jobb jeg da. *puh*

Skrevet

Tja, har blitt flinkere til å la det ligge når jeg går ut døra på jobben. Men enkelte ganger er det vanskelig, sånn som forrige arbeidshelg hvor jeg hadde ansvaret for to terminale...tungt.... :o(

Skrevet

Signerer Kakao™ og skravlemamman...

Skrevet

JoSoMamsen.....jeg vil jo også la det ligge når jeg går ut døra....hmmm, men hvordan gjør man det da? Går jo litt ut over hjemmetilværelsen da, når mamma er i drømmeland:-)

Skrevet

uff hatt det sånn som vikar og i praksis. litt derfor jeg kvier meg for å fullføre studiet. blir nok å finne en annen utdannelse etterhvert som ikke innebærer så mye bekymringer

Skrevet

Hvordan man gjør det, nei si det.....Prøver å tenke på andre ting, hva jeg skal gjøre, hente ungen, handle, lage middag, osv....og at det er lite jeg kan få gjort med tingene der og da, er arbeidsdagen slutt så er den slutt. Men i min jobb er det jo noen som tar over når jeg går hjem, det er det vel ikke i læreryrket akkurat. Jeg er sykepleier...

Skrevet

Ja og nei.. Prøver og legge deg fra meg hjemme.., men det er som regel dønn umulig.. Jeg er tillitsvalgt og har ansvar for vaktlistene.. for tlf alt for ofte privat når jeg ikke er ¨på jobb..

Gleder meg til jeg eventuelt snart får ny jobb..=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...