Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje vi kunne fått til å være litt barnevakt for hverandre? Vi har heller ikke særlig til nettverk her, og av og til melder behovet for barnevakt seg. Til gjengjeld er vi veldig mye hjemme og kunne godt hatt et barn eller to ekstra i hus av og til. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det ville vært kjempefint:) er ganske mye hjemme jeg også så sjelden problem å ha flere her:)

Skrevet

ja absolutt. jobber du hver dag nå? bruker å være på den åpne barnehagen på tirsdager og torsdager om du har mulighet til å stikke innom der:)

Skrevet

Jobber man-tors. Fulle dager og vel så det, men har jo i prinsippet høstferie denne uka. Bare det at vi holder på med kjøkkenet, og gullet skal være hos dagmamma denne uka også. Men det kunne jo gått an å tatt en kaffekopp el.l. på bakeriet?

Skrevet

ja gjerne det. denne uka er det litt mye som skjer. vet ikke helt når jeg har tid enda. svigerforeldrene mine kommer midt i uka en gang og blir noen dager

Skrevet

En kaffekopp kunne vi jo ta en ettermiddag eller en lørdag en annen uke også! Tror det blir temmelig hektisk her i huset også, denne uka. (I likhet med mange andre uker, forøvrig...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...