MammantilKaja Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Har zinksalve, Inotyol, potetmel... Er disse bakteriedrepende? Skulle kanskje hatt Brulidine eller Basmisin (vet ik åssen d staves) Har kjøpt Libero istedenfor Pampers nå, fordi kanskje hun reagerer på lotionen i bleiene. Gode råd og erfaringer?
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 når guttungen her var sår i rompa,tok vi han i dusjen og lot han lufttørke litt,han vart helt fin iløpet av noen få dager..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jordnøttolje og Aselli! Det beste for min gutt.
børdi Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 sier bare ett ord.... INOTYOL salve... genial opfinnelse.. smør på stumpen og et par timer senere er den såre stumpen heeelt fin igjen....
LindaKristin1980 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Inotynol eller hvordan det skrives funker som F.. her. Skal visst ikke brukes for mye (husker ikke hvorfor), men det er jo så utrolig bra da. Smører på et par ganger, så er sårheta borte.
Tommage♀♂ Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Bruker bare Silulesalven jeg, ingen såre stumper her=)
EnUndreneMor Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 nå har ikek tulla mi sår stomp, men på natta bruker jeg natusan pudder, så det ikek blir så klamt i og med at vi ikke skifter på natta. for hun sover igjennom. ellers kan du bruke aselli sårsalve, den er det sink i den er kjempe god.. la hun ligge uten bleie når det er mulig skift bleie ofte så den alltid er god å tørr eller bruk decleor sin balm essensielle, dene rkjempe fin mot alt mulig, sår kutt solbrendthet tørr hud men hadde nok bruk litt pudder i første omg, og den acellig salva:) hadde dte vært sol ute og varmt kunne du latt stompen ligget bar med litt solskinn på.. det skal vist være det aller beste:)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Vask godt, lufttørk og et TYKT (mener tykt altså) lag med sinksalve. Har hjulpet her.
rosa og en blå Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 aloe vera gel.. og silue salve ettepå når den har tørket.. (litt annen hver gang ette bleie skift)¨
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Inotyol! Den er bare helt super, sårheta leges i løpet av få timer. Milllioner takk til den/de som fikk meg til å kjøpe den første gang. Evig takknemlig. :-)
Pærefrø Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Har brukt krystallfiolett og sinksalve her... krystallfiolett er soppdrepende også...
renat1 Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Palmer's Diaper Rash Cream - Cocoa Butter Formula. VERDENS BESTE! Har man Palmer's trenger man ALDRI noe annet - uansett hvor ille saar en liten stump kan bli. Etter Palmer's er selv det verste bleieutslett borte paa 24 timer. Serioest!
mayaya Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 vi bytta til libero og ble kvitt problemene :-)
MammantilKaja Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. oktober 2007 Skal la henne lufte seg lenge på hvert skift og prøve aloe vera, det var lurt. Hun har blitt litt bedre av disse salvene og så har det kommet tilbake igjen! Blir ikke helt borte. Stakkars jenta mi:( Tar en tur innom HS i morra
MammantilKaja Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2007 renat1: Hvor får jeg kjøpt dette??
RosaPåBall Skrevet 7. oktober 2007 #16 Skrevet 7. oktober 2007 Silulen salve ( zinksalve) Ingen over, ingen ved siden....
renat1 Skrevet 7. oktober 2007 #17 Skrevet 7. oktober 2007 Er laget i USA, og veldig pop baade der, i England Asia... I Norge selges det kanskje ikke? Men du kan faa kjooept det paa nett. Er virkelig suverent. Smaa ordinaere bleieutslett forsvinner etter kanskje en paafoering av kremen! Er det et ekstremt utslett kan det altsaa ta litt lengre. Men helt utrolig bra.
MammantilKaja Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 7. oktober 2007 Interessant. Vet du om noen nettside jg burde prøve?
renat1 Skrevet 7. oktober 2007 #20 Skrevet 7. oktober 2007 http://www.etbrowne.com/products/Collection.aspx?CollectionID=27&ProductLineID=429 http://www.epinions.com/pr-Diaper_Accessories-Palmer_s_Diaper_Rash_Cream_Cocoa_Butter_Formula Haaper du faar tak i den! Lykke til!
renat1 Skrevet 7. oktober 2007 #21 Skrevet 7. oktober 2007 Her er nok en bedre link: http://www.epinions.com/pr-Diaper_Accessories-Palmer_s_Diaper_Rash_Cream_Cocoa_Butter_Formula/display_~latest_prices Paa tide jeg legger meg naa... Begynner helt aa surre... Natta=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå