Gå til innhold

Ditt beste tips for sår stump?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har zinksalve, Inotyol, potetmel...

Er disse bakteriedrepende?

Skulle kanskje hatt Brulidine eller Basmisin (vet ik åssen d staves)

Har kjøpt Libero istedenfor Pampers nå, fordi kanskje hun reagerer på lotionen i bleiene. Gode råd og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når guttungen her var sår i rompa,tok vi han i dusjen og lot han lufttørke litt,han vart helt fin iløpet av noen få dager..

Skrevet

Jordnøttolje og Aselli!

Det beste for min gutt.

Skrevet

sier bare ett ord.... INOTYOL salve...;) genial opfinnelse..

smør på stumpen og et par timer senere er den såre stumpen heeelt fin igjen....

Skrevet

Inotynol eller hvordan det skrives funker som F.. her. Skal visst ikke brukes for mye (husker ikke hvorfor), men det er jo så utrolig bra da. Smører på et par ganger, så er sårheta borte.

Skrevet

Bruker bare Silulesalven jeg, ingen såre stumper her=)

Skrevet

nå har ikek tulla mi sår stomp, men på natta bruker jeg natusan pudder, så det ikek blir så klamt i og med at vi ikke skifter på natta. for hun sover igjennom.

ellers kan du bruke aselli sårsalve, den er det sink i den er kjempe god..

la hun ligge uten bleie når det er mulig

skift bleie ofte så den alltid er god å tørr

eller bruk decleor sin balm essensielle, dene rkjempe fin mot alt mulig, sår kutt solbrendthet tørr hud

men hadde nok bruk litt pudder i første omg, og den acellig salva:)

hadde dte vært sol ute og varmt kunne du latt stompen ligget bar med litt solskinn på.. det skal vist være det aller beste:)

Skrevet

Vask godt, lufttørk og et TYKT (mener tykt altså) lag med sinksalve.

Har hjulpet her.

Skrevet

aloe vera gel.. og silue salve ettepå når den har tørket.. (litt annen hver gang ette bleie skift)¨

Skrevet

Inotyol! Den er bare helt super, sårheta leges i løpet av få timer. Milllioner takk til den/de som fikk meg til å kjøpe den første gang. Evig takknemlig. :-)

Skrevet

Har brukt krystallfiolett og sinksalve her... krystallfiolett er soppdrepende også...

Skrevet

Palmer's Diaper Rash Cream - Cocoa Butter Formula. VERDENS BESTE! Har man Palmer's trenger man ALDRI noe annet - uansett hvor ille saar en liten stump kan bli. Etter Palmer's er selv det verste bleieutslett borte paa 24 timer. Serioest!

Skrevet

vi bytta til libero og ble kvitt problemene :-)

Skrevet

Skal la henne lufte seg lenge på hvert skift og prøve aloe vera, det var lurt. Hun har blitt litt bedre av disse salvene og så har det kommet tilbake igjen! Blir ikke helt borte. Stakkars jenta mi:( Tar en tur innom HS i morra

Skrevet

renat1: Hvor får jeg kjøpt dette??

Skrevet

Silulen salve ( zinksalve) Ingen over, ingen ved siden....

Skrevet

Er laget i USA, og veldig pop baade der, i England Asia... I Norge selges det kanskje ikke? Men du kan faa kjooept det paa nett. Er virkelig suverent. Smaa ordinaere bleieutslett forsvinner etter kanskje en paafoering av kremen! Er det et ekstremt utslett kan det altsaa ta litt lengre. Men helt utrolig bra.

Skrevet

Interessant. Vet du om noen nettside jg burde prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...