Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om jeg skal begynne å gi lillegutt litt mme i tillegg til mm. Har dessverre ikke nok til pumpe ut, men har nok til å gi han pupp. Har litt lyst å shoppe alene, og gi lillegutt og pappa`n litt alenetid også.. Det må vell gå bra..? Og hvilken type mme anbefaler dere i så fall? Må jeg rådføre meg med helsestasjon først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det sånn. Hadde heller ikke nok til å pumpe ut. Så når jeg skulle noe så fikk han mme hvis jeg ikke rakk tilbake til neste måltid.

Skrevet

Om det er anbefalt er vel litt omdiskutert.... Men for å opprettholde produksjonen bør du kanskje pumpe antall måltid h*n evt går glipp av fra deg...

Skrevet

ammer selv,har masse melk! men gir et erstatnings måltid om dagen eller kveld! det spørs om jg skal noe. ikke alltid jg orker dette pumpe styret. så det kan du trygt gjøre! rød collett er å anbefalle! ikke så hard mot magen som nan+ at den inneholder omega 3. har en datter fra før på 7 år hun fikk kun erstatning da jg ikke fikk til ammingen forrige gang, og hun er helt fin hun. shopp og kos deg og la pappa kose seg med mating av den lille=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...