Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Sier beklager på forhånd om det er noen som blir støtt av dette! Hvor lenge varer renselsen??? Jeg er ferdig med blødninger som krever bind, men det kommer litt innimellom som gjør at jeg må gå med trusinnlegg. Problemet mitt er at jeg kunne tenkt meg å ha sex (ikke det at jeg har veldig lyst, men føler at jeg må være litt snill med den stakkars mannen min).
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Varierer veldig fra person til person! jeg sluttet ikke helt før det hadde gått 7 uker.. bare bittelitt på slutten, men fy så irriterende.... I følge jordmora på sykehuset kan man fint ha sex før renselsen er over, så lenge man føler seg komførtabel med det:) lykke til!
Turid Laila Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Etter seks uker skal renselsen være ferdig. Noen blør lenge og mye, andre blør kort og lite. Men det anbefales å veste i seks uker pga infeksjonsfare. Hvis dere prøver får seks uker, husk kondom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå