Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Har ikke barnevakt til ungene våre, kun en bestefar+kjæresten som passer ca 1 gang i året. Det er alt. 2 år siden sist jeg var ute på noe som helst. Hadde vært kjekt å ha kansje en kveld annenhver mnd el lignende bare meg og sambo til å gjøre ting alene sammen...andre som har det sånn? Jeg elsker jo selvsagt mine to skatter overalt på jord, men det er like slitsomt og "nervepirrende" hver gang det er julebord 1 gang i året om barnepasset går i boks...blir sliten og lei av det, + at bestefaren ( min sv far) er en alt annet en bra mann (men han er snill med barnebarna) og kjæresten er veldig flink med de...men likevel 1 gang i året er litt lite...til gjengjeld bor det ene barnebarnet hun har nesten hos de hver helg fordi foreldrene er så slitne..stakkars..blæh! Uff ser dette ble rotete men godt å få det ut, lurer på om det er andre i samme situasjon...hva gjør dere? takknemlig for svaaaaaar...:-)
grå :) Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 er først nå som moa er blitt tre år at vi faktisk har fått noe særlig barnevakt. er innflyttere og har tatt litt tid å finne skikkelige venner som har overskudd til å passe og som ikke bor for langt unna osv. tidligere har mine foreldre tatt moa når jeg har måttet jobbe jula, utenom det har det vært så og si null barnevakt. begynte i åpen barnehage på nytt og er etterhvert blitt kjent med to andre mammaer så nå bytter vi litt på å passe unger. er utrolig deilig å bare ha muligheten liksom. det har slitt ganske mye på forholdet å ikke ha alenetid så lenge ja....
nasse nøffen Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 ett godt tips... finn feks en alenemor,, snakk m henne om en ordning,, dere passer hennes barn, og hun deres, sånn innimellom, annenhvergang,, eller finn ett par som har samme problem,, kan sette annonse i hjemmet eller allers feks,, ( sett d før) jeg og veninna mi gorde sånn før, vi passet hverandres sånn ca annenhver helg ( hadde ingen far som hadde jevnt samvær)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå