Gå til innhold

Er det virkelig sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er farlig å ikke avkjøle vannet til 40 grader før man blander NAN??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig, men noen av næringstoffene blir ødelagt

Skrevet

Nei, det er ikke farlig, men det mister noe av næringsinnholdet.

Skrevet

Skal man ikke vente til det er 40 grader ca for å ikke ødelegge næringsstoffene da tro? Noen av de blir vel borte ved høyere temperaturer tror jeg.

Skrevet

`ja de sier visst det...

men jeg gjorde dette mange ganger før,da jeg ikke var klar over det...har gått fint her..

Skrevet

Det har jeg aldri hørt det skal være...

Hvorfor skulle det være farlig??Det blir vanskeligere å få ristet ut pulveret jevnt og uten klumper når det er glovarmt,men farlig?

Mvh

Skrevet

Men på collett pakken står det at det skal avkjøles i noen min bare..

Skrevet

Det er jo rart hvis collett beholder næringsstoffene bedre enn nan?

Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, men etter en diskusjon her inne for lenge siden sendte jeg mail til Nestlè og spurte. Fikk da til svar at varmere vann enn 40 grader ødela noen av næringsstoffene.

Skrevet

Ja jeg reagerer også på dette! på collett pakken står det jo at man kan blande døgndose og at man ikke trenger å avkjøle noe serlig! rart det ikke står at det må være 40 grader der om det ødelegger nærinsstoffene.

Skrevet

Står det det også? på nan står det at melken skal være ferskest mulig...

Håper du finner ut av det :)

Skrevet

Jeg mener det står det ja.. og alle jeg har spurt som bruker collett blander for hele dagen! ikke like mange av de som bruker NAN gjør det.

Skrevet

Går det ikke an å ha litt kokt, kaldt vann i kjøleskapet, og så koke opp vann og blande med det kalde kokte da? Husker jeg gjorde det bestandig..

Skrevet

jeg koker vann å har på flasker i kjøleskapet, så varmer jeg vannet i mikro før jeg blander i pulveret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...