Kirsebæra Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 sånn fengende musikk og så en mann og en dame som synger *lala la la al a la the way you are*(sier jo ikke la la la=P) åsså mannen, and you handle it the way you want.....klarer ikke å få med meg hva sangen heter...hører den på en reklame sånn nå og da...
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke Timberland og en dame jeg ikke huske navner på....?
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 The way I are med Timbaland:)
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Hold musepekeren over sang nr 7, så hører du den; http://www.radio3.no/playlist/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå