Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 det kviser og "nupper" på rygg og bryst... stilig... jadda!! :-/ Trodde jeg skulle slippe unna det denne gange, men den gang ei! Fikk det sist... er 30 uker, så d kom rimelig samtidig som sist og :-) Flere?
Ladybug~N&E Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 fikk masse på brystet. pene kviser som lyste opp midt i utrigninga!! fikk det rundt uke 35. har født så det er heldigvis borte nå
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Ansiktet her..ikke kult det heller..hva hjelper????
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 aner ikke... ignorere d? :-) hadde jeg visst skulle jeg ha smurt, skjært, slipt av alt ettersom hva behandlingen besto i... *sukk* verste er at d klør... spesielt på ryggen. "bare 10 uker igjen"... hi
pandabjørn Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 da jeg gikk med Sander fikk jeg en del kviser øverst på ryggen, husker ikke hvilken uke.....denne gangen har jeg kanskje sluppet unna er i uke 33 nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå