Gå til innhold

Jepp!! å der kom...


Anbefalte innlegg

Skrevet

det kviser og "nupper" på rygg og bryst... stilig... jadda!! :-/ Trodde jeg skulle slippe unna det denne gange, men den gang ei! Fikk det sist... er 30 uker, så d kom rimelig samtidig som sist og :-) Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk masse på brystet. pene kviser som lyste opp midt i utrigninga!! fikk det rundt uke 35. har født så det er heldigvis borte nå;)

Skrevet

Ansiktet her..ikke kult det heller..hva hjelper????

Skrevet

aner ikke... ignorere d? :-) hadde jeg visst skulle jeg ha smurt, skjært, slipt av alt ettersom hva behandlingen besto i... *sukk* verste er at d klør... spesielt på ryggen. "bare 10 uker igjen"... hi

Skrevet

da jeg gikk med Sander fikk jeg en del kviser øverst på ryggen, husker ikke hvilken uke.....denne gangen har jeg kanskje sluppet unna er i uke 33 nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...