Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hvilken bør jeg velge og hvorfor? Håper at mange svarer meg:-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 ikea sin er kjempefin:-) de sitter godt og kommer seg ikke ut av den når de blir litt eldre. I tillegg er det er billig stol du kan begynne med.
J`s mamma Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har stokke sin tripp trapp stol og er kjempe fornøyd med den. Gunnen er at den har et bøyle og sele til å ha fremme + en liten plate til å sette bakpå ryggen( er ekstra utstyr, men verdt pengene), kan brukes fra 5 mnd og til de er voksne, ikke så store, ++++ Har og slik stol som man kan "legge ned" slik at det blir stol med bord fremme, husker ikke helt hva den het. Men den brukte jeg da jeg var liten,så den er ikke ny. Fordel, veldig grei når barna er små, og veldig greit at man kan gjøre om høystolen til en stol med bord fremfor seg. Da kan de sitte å hamre ol på bordet mens du feks vasker opp ol, + at når de blir feks 1 år, kan de få kopp og fat nedpå dit. Minus, er at når de er rundt 1-2 år,så blir denne stolen forliten. De kommer ikke oppi stolsetet da de blir forlange i beina.. Jeg anbefaler stokke sin tripp trapp !
J`s mamma Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Glemte å si at om du kjøper en stokke sin tripp trapp eller en annen tripp trapp stol,så slipper du å bytte ut stol når barnet blir eldre og det blir billigere:) Sikkert noe du og tenker på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå