phantomet Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 at en kveld med Colin Firth hadde stått høyt oppe på listen min over fine ting å bruke tiden min på....*ler* Og nå tenkte jeg at jeg ville kose meg med filmen "På randen" men synes hele greiene er pinlig...Jeg som skulle nyte en kveld med selveste Mark Darcy.... Fader, må vel se "stolthet og fordom" den lange BBC versjonen, om jeg skal få dekket behovet skjønner jeg....
Gummelillan Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg skal legge meg og drømme søtt om mitt neste liv, jeg... Det livet der Colin og jeg er gift.... ;-) Hihi!
phantomet Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 H A L L O ! ! ! Han er M I N ! ! ! *SKRATTER* Vi får dele ham....annenhver natt i dømmene...*ler* Natta vennen!
Karomamma Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Ha ha, skjønner deg godt, jeg.... Rigget meg til med strykebrett og skulle se film mens Karopappa okkuperer stua med Tippeliga. Og så hadde jeg sett Bridget Jones før, trodde bare jeg hadde sett 1eren!!! Ja ja, fikk et glimt av Colin før jeg byttet til Fengselskoret. Mye bra TV på en søndagskveld, må jeg si...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Hehehe, kjekt å vite, dere tre kan gjerne dele ham...........jeg må ha en som er litt mer leken og rampete;-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Samme her :0) Digger Stolthet og fordommer, har den på dvd ;0) Å samme med Bridget Jones filmene .hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå