Gå til innhold

Torres,,,,


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har prøvd å lese litt tilbake i innlegg for å finne ut gangen i adopsjonsprosessen og leste en del på nettet, men er litt usikker på starten.

Vet fra tidligere innlegg at du har veldig lettforståelige svar og vet at du har vært igjennom dette for ikke så lenge siden selv.

 

Vi melder oss inn i adopsjonsforum (som vi har bestemt) Betaler giroen og sender egneærklæringsskjema samtidig....

 

Så kommer det som gjelder det offentlige..... Dette er jeg litt usikker på, men skal vi sende søknad til kommunen med vigselsattest, politiattest, legeærklæring og ligningsattesten samtidig? Eller skal vi ringe de for å få en avtale?

 

Håper du er her inne og leser dette. Tenkte vi skulle få ordnet dette i løpet av de neste dagene!

 

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..

Huff. lenge mellom vær gang jeg er her inne nå.. Blir litt demotivert da kina har gått opp til 22 mnd ventetid fra LId. dvs vi kan få tildeling i desember 2008/jan 2009 om vi er HELDIGE!!

 

Vet ikke om du har fått svar fra andre jeg.

Men vi tok kontakt med barnevernet med å gå opp på kontoret her i kommunen vi da.. bor like ved kontorene... og for å få personlig kontakt med engang.

Når du har fått kontakt med dem, vil dere da få beskjed om hvilke papirer dere må legge med søknaden, og hvilken dere må ha klare.. Allt skal være orginaler...

 

Håper du ble litt klokere,, bare å spørre vet du...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...