Tweak Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 -Du ser på jordmødrene og synes det ser kjekt ut å føde... -Leser "Du vet du er høygravid når..." tråden på 3 trimester og gleder deg til å oppleve de tingene... Ble litt inspirert av den tråden på 3 trimester...
-Mariposa- Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Man ser på sin høygravide venninne som klager over den store magen, og du skulle ønske den var din...
jinta86 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 eller du snakker med vennina di som sier ho er kvalm og sliten og du vile att det skulle vert deg.. eller når du prøver og ordne til tvilingvogn til vennina di og synes det er gøy hehe (det siste der har jeg gjort) hehe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 - du bare ser gravide og trille-mammaer overalt og vil være en av dem - du lager deg navneliste - du tenker på alt du må kjøpe inn til babyen - du drømmer om hvordan barnerommet skal se ut - du studerer hvilken barnevogn du vil ha etc. - du maser på samboeren/mannen (som ikke er klar) - hvis du ikke er gift, så er du sikkert giftesyk også - du tenker på hva slags bil du bør ha til babyen kommer og tenker sikkerhet - du ser på barneklær i butikken - du ser om det er noen stilige gavidklær - du står foran speilet og blåser ut magen og lurer på hvordan du vil se ut når du blir gravid! - du er på BIM!!!!!!!!!!!! Enig, jenter?
-Mariposa- Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Særlig det med gravidklær:) Såååå store øyne når jeg går forbi, men tør aldri gå inn og kikke...
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Anonym over her: jeg er så enig så enig! Wow, jeg har alle "symptomene"! Jeg titter ikke bare på babyklær, men kjøper også! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå