Bolla&mikrogutten:) Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror jeg har fått meg en liten gulpegutt, hvor det gulpes mengder etter hvert måltid. (Kommer også endel lenge etter måltid). Han går fint opp i vekt, så er ikke redd for at han skal få i seg for lite mat, men er usikker på om det er normalt å gulpe så mye. Tenker mer på reflux, om det kan være indikasjon på det? Eller er han kanskje for glupsk? Hva er deres erfaringer? Klem fra fersk mamma som er lei av å lukte surt:)
Turid Laila Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 På den tiden gulpet han "hele" tiden. Masse etter hvert måltid og litt nå og da mellom måltidene. Nå er han 3 mnd og gulper mindre og mindre for hver dag. Kommer bare masse gulp om han har en kraftig rap på lager.
Turid Laila Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Syns jeg hadde gulp på meg hele tiden en stund jeg. På genser, bukse og i håret! Ikke lett å ha med seg skift overalt en går heller akkurat... hehe...
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, kjenner til den:) Må nesten spare enkelte klesplagg til etter store gulperunder, i håp om å kunne bevare de fine ei lita stund.. Godt å høre at det er flere som har gulpete babyer, så får jeg håpe det roer seg litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå