*Vetlis* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 diare, før man oppsøker lege? Har hatt det i 5 dager nå, å beg å bli skikkelig drittlei!!!! Tror det er en raksjon på en penicillin kur jeg har tatt....
Fru Lillamum Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 ta IDOFORM.... er helt ufarlig for barnet. man skal som regel ta dette sammen med en slik kur.
*Vetlis* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Oki, thanks! Det ante jeg ikke :-)
ClarySage Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 hehe, har kommet over det stadiet og har nesten blitt en vane gitt... Burde kanskje oppsøke legen, men kan jeg slippe blir jeg glad! Har nå hatt diare i 4 uker (etter hjemkomsten fra Tyrkia) og jordmor sa at det ikke var noe vanlig "symptom" i forbindelse med svangerskap.. Hmmm, men fiberrik mat, blåbær og biola er bra :-) Biola inneholder gode bakteriekulturer som magen din dessverre måte tape under penicillinkuren så kjør på med det. Ellers fikk jeg tips av henne om et høykonsentrat av melkesyrer som heter MOLKOSAN og fås kjøpt på helsekost Lykke til!
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Ikke uvanlig å ha fått i seg noen bakterier som gir diaré i Tyrkia... Burde du ikke sjekke ut om det er noen bakterier som kan behandles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå