Gå til innhold

jeg har så lyst på flere venninner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men aner ikke åssen jeg kan gå frem,jeg har alltid vært typisk guttejente og har mange kamerater men har aldri hatt ordentlig "venninne"kveld .. da mener jeg full peeling og skravling med skumgummi i tærne :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være venner vi vettu Nemi :o) Har ikke så mange av det slaget jeg heller.

Skrevet

må legge til at jeg har bodd her i rogaland i ett år nå.. og har kun ei venninne som jeg møter IRL.. resten har jeg kontakt med på msn (de jeg har møtt via dib/bim)...

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener:o)

Har også vært veldig guttejente, måtte pent legge det av meg da jeg traff sambo da, og har blitt flinkere til å være jentevenn jente.

Men har liksom ikke noe jentegjeng som jeg kan finne på noe sammen med. Kjenner liksom ei her og ei der, hadde vært morro med en jentekveld!

Skrevet

går ikke ann å sende deg post=(

hadde tenkt å spør etter msn adressa di...=)

Skrevet

Har ikke noe av det slaget jeg heller...

Har aldri hatt det troooor jeg..

Har selv ikke lett for å "knytte bånd" til andre jenter egentlig..har blitt behandlet stygt av de jeg trodde var mine venninner..

Er også ei guttejente sjæl og har hele tia følt meg litt sånn halvveis lurvete i forhold te andre jenter..klarer liksom ikke å få den elegante touchen som de har...

Skrevet

Der er vi i ganske lik situasjon, så dumt du ikke bor i Bergen da :o(

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Eller lenger nord....:o)

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen...stoler ikke på jenter jeg heller...eller er iallefall skeptisk!!

Jeg bor i Rogaland også...nærmere bestemt Stavanger...

Send meg en PM om du vil:-)

Skrevet

ikke mange jente venner her heller... gjerne løst på flere ja:)

Skrevet

takker for responsen!! :)

ser at det ikke går ann å skrive PM til meg så legger ut email adden her :)

[email protected]

koselig om folk vil legge til meg altså :D får aldri nok av venner , spesielt ikke venninner :)

Skrevet

Er det en annen mailadresse enn du hadde tidligere? For jeg har deg på msn tror jeg, men der er du aldri pålogget ;o) (ihvertfall ikke når jeg er pålogget :o))

Skrevet

jeg har en annen adresse ja.. hehe. men bruker den sjeldent..

Skrevet

Jeg har og lyst på flere venninner. Noen ganger er jeg litt misunnelig på de jentene/kvinnene som er skikkelig gode venner og vet aaaalt om hverandre og går ofte sammen. Har jo venninner,men de er lissom spredt rundt i landet.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...