MamiMaribel Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 .....Og lar meg bli alene med svigerfar i en hel uke!!!!!!!!!!!!!! MamaMia........hvordan skal han overleve dette...? (svigerfar, altså...:-) Så skal vi leve som et sykt ektepar i en eviglang uke - og det eneste jeg kommer til å tenke på, et at det skal bli søndag igjen.. uhhhhhh..... (som nevnt før; sviger er her på 5. uka - og er en meeeeget spesiell mann. Han har ikke de samme sosiale antennene som de fleste av oss andre - og det gor seg utslag i mye sykt og absurd:-)) Gode tips mottas med takk!!!!!! :-)))
firemerkersmør Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har ikke fått med mg hele historien jeg da, men hva med å dope han ned?? Gi han noe i maten i kveld slik at han sover hele uka? ;-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Du kan jo forsøke å være minst mulig hjemme selv..... Lykke til! Jeg hadde ikke kunnet hatt min svigerfar i hus i ett døgn, engang...
MamiMaribel Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Tanken på å dope ham ned ble skikkelig vittig jo mer jeg tenkte på det.......!! Hihi, jeg ser for meg det gamle kreket som raver ned på rommet sitt rett etter middag - for en drøm å få kvelden alene!!!! Jeg har lagt planer for to av kveldene, og det er klart det frister å finne på noe de andre kveldene også......:-) Og mini merker jo ikke at jeg ikke er der, så jeg trenger ikke å ha dårlig samvittighet for det. Men så er jeg nygravid og enda såååå trøtt på kveldene..... GUUUUD FOR EN FEST DET SKAL BLI Å BLI ALENE IGJEN!!! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå