Gå til innhold

gravid igjen


englegutt/2prinsesser+spiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da er jeg gravid igjen, har ikke fortalt det til familien ennå. er 6+2. men jeg tror ikke det har gått opp for meg helt ennå, for det er liksom ikke like spessielt som med de to første;O/ veldig glad, veldig ønsket men veldig annerledes.

andre som hadde det sånn? eller burde jeg ha dårlig samvittighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det sånn jeg også med nr 2. det kommer etterhvert. var nok mye mer opptatt av den første graviditeten enn jeg var med nr 2. man har jo tross alt en annen som krever mye av oppmerksomheten og man har vært gjennom det før så ting er ikke så nytt.

Skrevet

Hehe, sånn hadde jeg det også, men føler at det er litt kjekkere nå når jeg kjenner liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...