vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 da var denne førjulstia ødelagt...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Enig. Det er for dumt. Blir skomakergata her i steden assa. Har den på dvd vi.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, nå tøyser du?? De kan vel ikke sende det som adventserie???? Herlighet!! :-( Jaja, da får jeg vel masser av tid til å gjøre alt annet enn å se på tv!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Veldig enig med dere...hmrf!!!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 datteren liker ikke serien en gang ;(
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Neeiiiii, e de sant????? Førjulstida e ødelagt, ja!! Kjenne æ blir forbanna....Mi jenta like heller ikkje den serien...no e ho "bare" 3 år, da...men de ser jo også på barne-tv. Blir ikkje den serien veldig snever,da? Sånn aldersmessig tenker æ?
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Barnas supershow er jo desidert det teiteste barnetv som nrk noen gang har lagd! Og nå skal de ha det som adventskalender? Tror ikke de kommer til å ha veldig mange seere til adventskalenderen sin i år gitt... Til og med blånissene er jo bedre enn det!!!
DeeDuck Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Uff og uff........ Hvor er det blitt av de koselige seriene, seriene som bare oste av julestemning og hvor pepperkakelukten formelig kom snikende straks mamma slo på tvn? Snøen som lavet ned og skapte forventning hos alle barna? Fortvilelsen over at man måtte vente en heel dag til neste episode, men gleden over at det sakte men sikkert nærmet seg jul likevel... Kan ikke tenke meg at Barnas Supershow klarer å få frem en slik stemning... :-( Nei, Skomakergata eller Portveien 2 til barna og The Julekalender til oss voksne :-)
sunshine2 Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Off, nå blei jeg skuffa!!!! Elsker førjulstida. Har allerede begynt å glede meg. Det er så koselig med den tida. Har faktisk begynt å kjøpe inn ting til kalenderen og litt julegaver. Mye bedre å ha god tid på seg enn å stresse i dagene rett før! (",) Jeg og minien storkosa oss med jul i svingen i fjor, selv om jeg var skeptisk til å begynne med. Men barnassupershow??? Nei det programet liker hverken jeg eller minien. Det er for mye stress med det. Kan ikke se for meg at det skal bli bra. Får håpe at de andre kanalene sender noe bedre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå