englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 hadde det ikke vært for at jeg ikke fikk mensen, hadde jeg ikke vist at jeg er gravid. har hatt litt øme bryster og litt vondt i livmoren(en uke) men det er alt. (sånn var det også med de 2andre svangerskapene mine) tror nesten ikke jeg er gravid engang ) (men etter 2tester og en lege som har bekreftet det, så er jeg vel gravid ;O)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 hei:) Jeg hadde ingen symptomer før uke 21......trodde hele tiden det var noe galt,men fikk beskjed at jeg skulle bare nyyyyyyyte tiden uten plagene;) Nyt det mens du kan,alle er forskjellige vettu:)
Lille Blåbær Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Har det helt likt her... nesten som jeg ønsker å bli kvalm. I forrige uke var jeg ganske trett, men det er jeg heller ikke lenger. Bare litt ømme bryster, det er jo ett tegn vertfall... Jeg er 6 uker på vei med nr. 3. Hadde det likt de to forrige svangerskapene og det gikk jo bra, men akkurat som jeg bekymrer meg enda mer nå. Stiller meg ofte sp.målet "kan det gå bra for tredje gang også..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå