Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 er det noen plass man kan leie bilseter for en helg? noen som vet?
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Hør med Tøffeliten eller småtroll:o) Finner nr på gulesider! Er det stort sete du trenger?
Kirsebæra Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Æ anbefal tøffeliten.....syns faktisk at småtroll har så peise elendi service
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Mener du kan leie bilstol på autoparts...mener jeg har gjort det for mange år siden:-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 fra 9-18 kg. kan jo ta med vårt,men har ikke så lyst til og sende det med flyet..
*sola ღ Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Hmm..merkelig.. vil si det er omvendt jeg..
Kirsebæra Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jaja, det e nu di mening, sola, men æ syns d e så dårlig service på småtroll...de bare står der og ser på dæ...spør jo ikke om du treng hjelp... mens tøffeliten spør dæ ganske fort om du treng hjelp....men har kanskje nåkka med at æ har handla en del der oppe...kjen nfaktisk ei som jobba der oppe som ogs si at d e dårli service der, ho e nu gla ho når ho e slutta der...
*sola ღ Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Jaja, mener fortsatt det er omvendt. Har handla mye på småtroll og får alltid et smil og spørsmål om jeg trenger hjelp der. Mens på tøffeliten har jeg gått rundt og rundt og tre ansatte har sulla rundt med sitt, vandra frem og tilbake til kontoret og ingen har giddet se på meg engang. Har handla litt der også, men aldri fått noe hjelp, bare tatt det jeg skulle ha, betalt og gått. Så, der er nok meningene delte. :-)
=Mina min og mej= Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 enig med deg sola, om at småtroll er best på service,.. MEN; regner med at både småtroll, tøffeliten og autoparts leier ut bilstoler:) bare ringe å høre..
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 er også veldig fornøyd med småtroll.. har handlet mye hos de.. kjempeservice.. på tøffeliten synes jeg det er så rotete og ''kaldt'' liksom.. får ingen følelse av det er koselig der inne.. kan ikke klage på personalet i noen av foretningene,men butikkene generelt synes jeg det er stor forskjell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå