Gummelillan Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, så er en uke med masse kos og fine opplevelser over. Vi har rukket en skikkelig jentetur til Trondheim (ungene og jeg ;-)) og så fått med oss sambo til fjells og nydt nydelige dager i flott natur og knall vær! Ungene har storkost seg. Hatt masse tid sammen med oss og vennenne (så heldige at flere fra barnehagen også har hytte i nærheten av vår... One big happy familiy ;-)) Nå er det jobbtilværelsen som tar tak i meg igjen. Sitter og jobber nå i kveld, men bare måtte innom til dere for å se om det var noe liv.. Og himmel, skal si at aktiviteten er stor etter en heller rolig sommer!!????! Tar ikke sjangsen på å oppdatere meg nå for da vender jeg nok aldri tilbake til jobbpc'n i kveld... Men bare vent, litt senere i uka.. Inntil da; Ha en flott søndagskveld og en deilig start på uken!!!!!
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Høres ut som en flott høstferie!!! Lade batterier og stille klar og fit-for-fight på jobb igjen... det er tingen!!! .... og snart så er det juleferie;=)
Karomamma Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Høres knall ut!! Deilig med fjellet i dette fantastiske høstværet! Og bra i Trondheim, sjø
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Så herlig med jentetur til Trondheim! Det kunne jeg tenke meg snart også:-) Og høstfjellet er bare vakkert og full av fargesprakende energi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå