Gå til innhold

Hjelp! Overmadrassen min lukter sau!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, rett og slett sau! Det har den gjort siden jeg kjøpte den i begynnelsen av august. Det er en Ikea Sultan Timian. Da jeg pakket det ut, stod det på pakningen at en viss lukt fra embalasjen kunne forekomme, men at den ville forsvinne etter hvert, og at det hjalp å lufte og støvsuge.

Vel, madrassen min står på verandaen flere ganger i uka, men forsvinner lukta? Neida! Det lukter sau på soverommet mitt, og jeg tør ikke å gå ut av huset uten å dusje om morgenen.

Har jo tenkt tanken på å få den renset, men det koster sikkert like mye som madrassen. Dessuten er den svær, 160x200 cm, og veldig tung. Jeg har ikke bil.

Har noen opplevd noe liknende? Dette er direkte usexy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehehe sorry, men kan ikke anna enn å le =) sau, av alle ting ? ;o)

vet ikke hva du kan gjøre, kanskje ta en telefon til ikea? høre om dem vet hva du kan gjøre, eller si at om ikke lukta går bort vil du ha en ny...

kan vel ikke klukte sau vel... hihihi ikke noe greit...

Skrevet

Folk som stikker hodet inn på soverommet mitt tror vel at jeg har en sau i skapet, tenker jeg. Fort gjort å få litt av et rykte :/

Har tenkt på å ringe Ikea, men jeg finner ikke kvitteringen.

Skrevet

da er det jo værre, men du kan jo prøve å ringe uansett?

klarer ikke slutte å flire jeg ;o)

direkte usexy? hehehe ja kan tenke meg det... ;o)

Skrevet

forresten, har du steamvasker el. kjenner noen som har? det skal jo ta alt mulig, ellers ville jeg leid meg en rensemaskin, sånn til å rense tepper og div med, kan jo iallefall prøve det..

Skrevet

Steamer var lurt! Det har jeg faktisk!

*løper avgårde for å dampe sauen*

Skrevet

hehehehehe *ler så tårene triller her* =)

Skrevet

Hei!

Jag har en lik madrass. Køpte den i børjan på juli och den luktar ikke lenger. Så du får bara vare tålmodig he he...

Skrevet

He he- måtte le ja ;)

Sikker på at det ikke ligger en bækre (bekre?) ved siden av deg da?

Kan ikke gi deg noen gode råd dessverre, men litt merkelig at det skal gå så lang tid før lukta forsvinner.

Skrevet

Har hendt jeg har kikket under dyna, ja! Mannen min flirer hver gang han kommer hjem (han er bare hjemme i helgene), han merker det jo mye bedre enn jeg.

Nå har jeg steamet elendigheten, så får vi se. Litt dumt av meg å gjøre det i kveld, for nå er den jo våt. I natt må jeg sove rett på rammemadrassen. Ja ja, den lukter i det minste som en madrass skal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...