Mom2Two Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Så du de andre innleggene jeg skrev til deg? Kan sende deg dressen om du vil, men da må vi avtale hvordan ting skal gjøres. :-)
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Står på msn at hun rydder og vasker hus =o) Flinke dama... Håper alt er bra med deg!!
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Heia vennen!!!! Lenge siden vi har fått prata ordentlig!!! Skal du være online en stund? Tid til en prat senere kanskje? Har tenkt masse på deg da:-)
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Nå ble jeg jo inspirert til å rydde litt selv =o) Så jeg må bare logge av. Har ting i esker enda,vi..og snart skal vi ha selskap for 2 åring,og jeg MÅ få ting i orden til da. Men send meg en email. Så kan vi avtale en dag å prate? Jeg kan ringe også, for nå kan jeg ringe så mye jeg vil til norge for 15 dollar. =o)
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, L. har jo bursdag snart!!! Store gutten:-) Jeg skal skrive hjemmefra i morgen og tirsdag, kan evt. prate da? Den der 15 dollar greia, skulle ønske det funket andre veien også! Men skype er kjekt da:-) Må snart få en oppdatering på alt som har skjedd etter at dere har flyttet. På tide det nå:-) Klemmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå