Mom2Two Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 En gang du har tid og anledning, hadde du orket å sende meg låten: "Butterfly" av Crazy Town?? Jeg får bare lastet ned fra iTunes etter at pc's kræsjet, men greier å laste over til itunes om jeg mottar sanger som filer. De har denne sangen i amerikanske iTunes store, men ikke i den norske:-( Bare om du har tid og anledning altså:-) Her er forresten et par sanger jeg liker godt for tiden: "Hey There Delilah" av Plain White T's "No Cover Up" av Duke Special "Falling or Flying" av Grace Potter & The Nocturnals "Mirror In The Bathroom" av The English Beat Klem Klem PS: Har ikke passordet lenger til den emailen, så om du kan sende sangen, må du sende den til en annen, kan evt. sende deg en pm:-)
Monajenten Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Bare send meg mail på pm, du!! Og takk for sangforslag, skal laste ned senere!!!
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Så snill du er:-) *løper og sjekker*
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Tusen tusen takk:-) Endelig kan jeg høre sangen:-) Den er jo såååå tøff!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå