Alba44 Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan erfaring har dere med bytte av smokk? Kjøpte nye smokker i går (3-6 mnd.), og det virker ikke som det er noen forskjell. Han spiser med samme iver og likt tempo som før... Hm.. Noen som har gått over fra 0-3 mnd og rett til 6+?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 jeg bytta til nr 2 nå, lillegutt er 2,5 mnd, han kavet så veldig når han spiste... kaver nok litt mindre nå, og det går litt fortere å få i seg maten, går egentlig litt for fort å få i seg maten synes jeg, han er så veldig glupsk, og så gulper han veeeeldig mye. men det gjorde han med nr 1 smokkog altså..
Alba44 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2007 Takk for svar, lengter! Flere erfaringer?
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Hei jeg gikk rett på 6 mnd smokkene.. Jenta mi var like irritert på flaske med nr 2 smokkene som nr 1 smokkene.. Gikk kjempefint, og da spiste hun og var blid.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå