phantomet Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Nå blir det endelig en pause i bursdagsfeirings steamen... Idag feiret vi Junior med familie og våre nærmeste familievenner... Min beste venninne og fadder til Junior hadde laget den flotte sjokolade-borg-kaken, pyntet med ekte prinsesse, konge og trollmann, og med krokodiller som svømte rundt i vollgraven og prøvde å krabbe opp borgmunnen. Junior var helt fascinert...*ler* Hadde laget en godt krydret kyllingsuppe og ciabatta til 24 stk...det ble sånn ca 15 liter, og ikke så veldig mye igjen... *ler* Og det var veldig hyggelig, ungene koste seg, og det virket som om de voksne også slappet av og trivdes... Nå har jeg ryddet opp etter selskapet, de yngste er i seng, mens de eldste ser på Kvitt eller Dobbelt.. Snart skal jeg komme meg i seng, har nemlig to bøker som jeg skulle ha lest....
Karomamma Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 He he, nå kan du lene deg bakover og smile fornøyd Dere er kjempeflinke til å stelle i stand til minnerikt lag for småguttene, synes jeg!! Husk å hvile av og til
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Koselig å stelle istand bursdager, men sååååå deilig når det er overstått;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå