Gå til innhold

Blir så oppgitt!!!!!

lizzie81-jente08-termin:050110

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på vekta hos mamma i dag, og hadde lagt på meg litt til... Det betyr da at jeg har lagt på meg 3 kg hittil i svangerskapet, og jeg er 22+1 i dag.. Og hva fikk jeg beskjed om av mamma??? JO!! At jeg må slanke meg!!!!! Jeg er riktignok overvektig, så av den grunn er jeg fornøyd med at jeg ikke har lagt på meg så mye ennå, men jeg må jo regne med å legge på meg litt i svangerskapet da, og det har jeg ingenting imot, veit jo det forsvinner igjen.. Hadde egentlig forventa at jeg hadde lagt på meg mer til nå... Men mamma burde da virkelig ha mer vett!! Man ber ikke en gravid om å slanke seg fordi hun legger på seg i svangerskapet!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da. hehe.ikke bry deg om det. spis og kos deg i sv.skapet,og ta bekymringene for vekta senere. har nok å henge fingrene i etter du har født, så er jo mulig du raser ned i vekt da;)

Skrevet

Kjære vene...

Det er det verste jeg har hørt denne helgen.

Enig med deg i at hun burde ha mer vett enn å si noe sånt, det virker jo rett og slett som hun ikke eier kunnskap og forståelse.

Skrevet

Hu var veldig fornøyd med at jeg ikke hadde lagt på meg noe før jeg kom til uke 19 eller noe sånt, gikk faktisk ned i vekt.. Ga meg faktisk ros for det!!

Virker ikke som om hu tenker over at det er noe inni meg som vokser og legger til mer vekt..

Skrevet

Ja, jeg er 163 høy og veier 70 kilo, er ikke tynn, men er ikke akkurat overvektig .

Har vært redd for å legge på meg enorm gjennom svangerskapet, og ble skikkelig stolt da jeg var hos jordmor i uke 25 og bare hadde lagt på meg 3 kilo, hvor absolutt alt, er i unge, fostervann, livmor, morkake og bryster, kanskje tilogmed gått litt fett fra kroppen og over i dette .

Også maser både mor og mormor om at jeg må slanke meg .

Det gjør meg skikkelig skuffet å såret .

Skrevet

Jeg er omtrent like langt som deg og har lagt på meg 8 kilo... 3 kilo er da ingenting ;) Virker som moren din har et unormalt forhold til kropp/vekt/graviditet spør du meg!

Skrevet

Hu sammenligner meg med åssen hu var da hu venta meg.. Det er bare det at jeg var like stor rundt magen da jeg ble gravid som hu var da jeg ble født.. Så hu ga meg beskjed alt da at jeg kunne ikke bli noe større rundt midja enn det jeg alt var..

Men mamma er 163 cm høy, og jeg er 176 cm høy da.. Så vi har jo ikke akkurat lik kropp heller da.. Selv om mitt svangerskap til nå har utviklet seg omtrent likt som hennes da hu venta meg i forhold til symptomer, plager og når magen begynte å synes, er vi jo likevel to forskjellige personer..

Skrevet

er 172 og veier 60 kilo,altså 9 kilo mere enn jeg pleier....er bare 21 uker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...