Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Ser du har jobbet på sykehus - det er jo mange oppgaver der ifra skranke- vask- kantine og helsepersonell.

Du vet du om man kan operere (dattern skal i lett narkose de skal fjerne falske mandler og legge dren i begge örer) om man er litt nesesnufs (klart sekret) og hoster IKKE på dagtid , men 1 -2 kraftige hostekuler på natten !

 

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regelen er vel egentlig at man skal være helt frisk,men for unger som er plaget med det der,er det kanskje vanskelig å treffe på "en god dag"?

 

Dette må du spørre legen om,for jeg har ikke sånn kunnskap. Jeg jobbet kun i mottaket på et sykehus i 9 år, og har bare 1 år på sykepleien.

 

Men det er mange sykepleiere her inne som kan hjelpe deg =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...