Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Hei ! Ser du har jobbet på sykehus - det er jo mange oppgaver der ifra skranke- vask- kantine og helsepersonell. Du vet du om man kan operere (dattern skal i lett narkose de skal fjerne falske mandler og legge dren i begge örer) om man er litt nesesnufs (klart sekret) og hoster IKKE på dagtid , men 1 -2 kraftige hostekuler på natten ! Mvh
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Regelen er vel egentlig at man skal være helt frisk,men for unger som er plaget med det der,er det kanskje vanskelig å treffe på "en god dag"? Dette må du spørre legen om,for jeg har ikke sånn kunnskap. Jeg jobbet kun i mottaket på et sykehus i 9 år, og har bare 1 år på sykepleien. Men det er mange sykepleiere her inne som kan hjelpe deg =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå