Gå til innhold

Lurer på en ting ang Emmaljunga Scooter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det liksom ei "ordentlig" vogn, som kan være hovedvogna til vesla, som er lun å sitte/ligge i, stødig osv...? Eller er det mer ei type "trillevogn", sånn som er grei å bruke til og fra butikken og inne på kjøpesentre? Synes den var så billig i forhold til mange andre, derfor ble jeg litt skeptisk! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på dette jeg også.. begynner og bli lei av simoen min..

Skrevet

Hvor gammel er jenta di?

Skrevet

Vi bruker den som hovedvogn, og er veldig fornøyd! Veldig stødig og god, er nok ikke like lun som store simovogner etc, men mer enn bra nok hvis man ikke er ute i de verste høststormene.

Skrevet

tror du kan bruke den som hovedvogn.. men kommer nok ann på alderen til barnet.. jeg tenkte å kjøpe denne til jenta mi på 15 måneder men siden den ikke er like lun som andre vogner og at ho MÅ sitte fra meg så syns jeg ho er litt liten...

Skrevet

Snuppa er 5 og en halv mnd nå, men vogna vi har (dypvogn) holder jo ei lita stund til... Må også si at vi er jo ikke den type som går ut i storm, for å si det sånn! ;o) Men kan gjerne gå en tur i litt regn eller snøvær altså!

Skrevet

Elias sitter nå fint i den...har med fottrekket til den og ett regntrekk, men dersom det snør eller pissregner så gidder jeg ikke gå ut, så lenge jeg ikke må! Må jeg, så legger jeg han ned slik at han ikke får regn og snø rett i trynet...

jeg liker vogna veldig godt! syns egentlig den er lun og god. Vi har nå også dunpose i den.

Men jeg hører mange snakkerom det finns ett stormtrekk til scooter'n. hva er ett stormtrekk?

Skrevet

dytter etter flere svar jeg....

Skrevet

Da tror jeg at den vil fungere bra =)

Veldig fornøyd med min hvertfall!

Skrevet

Jeg var fornøyd med den. Altså å trille den.. Men den har ikke full liggestilling så gutten min likte ikke å sove i den..

så ville ikke anbefalt den til en på 5 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...