Gå til innhold

Trenger varme positive tanker i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var veldig aktiv inne på barnimagen før jeg fødte,men siden da har nett tiden min gått drastisk ned.

Jeg føler at jeg fikk mange venner eller bekjente der inne og regner med at mange er flyttet over hit nå.

I kveld håper jeg dere mine kjære venner vil tenke litt på min mamma. Vi har hatt det veldig tøft den siste tiden pga hennes alkoholforbruk og diverse andre ting..men nå legger jeg bort alle sånne tanker.

Tidlig lørdag morgen ble hun sendt med ambulanse til sykehuset. De trodde da at hun hadde et infarkt,en heldigvis viste det seg å ikke være det. Men hun har en mulig infeksjon i hjerteposen samt virus i hjertet. Det er mer også,men de vet ikke hva ennå.. tar prøver hver time så vi håper de finner ut av det snart. Snakket med legen igår, og han sier det er alvorlig, det er snakk om at det kan gå fryktelig galt.

Jeg driter i alle krangler og dritt vi har hatt,nå vil jeg bare ha mamman min i live. huff.. vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her,men jeg trenger å lufte det litt samtidlig som jeg ikke orker snakke med folk nær oss.. synes jeg skal takle dette selv.

Tenner et lys for mamma hver kveld og håper at varmen fra lyset vil varme hjertet hennes nok til å bli frisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist!

Men jeg er glad du klarer å legge vonde ting bak deg, og fokusere på det som er NÅ!

Jeg sender deg bøtter med varme positive tanker, og håper ALT går bra med mamman din!!

Varme klemmer fra...

Skrevet

Huff, så trist. Men flott at du greier å legge det vonde som har vært bak dere, og bare fokusere på at hun skal bli frisk igjen. Sender over varme og positive tanker til mamman din.

Klem

Skrevet

Kjære deg, det var trist å høre! Sender masse varme tanker til deg, håper at mammaen din blir frisk.

Klem

Skrevet

Sender en liten bønn...

Håper alt går bra med din mor.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...